Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
У нашому інтернет-магазині можна повернути або обміняти будь-який придбаний у нас товар.
Є 2 випадки повернення або обміну: товарів з браком (неналежної якості) і товари належної якості, які з яких-небудь причин не підійшли покупцеві.
Умови повернення/обміну для товарів неналежної якості (з браком, дефектом)
Покупець має право повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Для оформлення, потрібно зв'язатися з нами за контактами вказаними на сторінці "Контакти" і запросити оформлення. Менеджер підкаже, як відправити товар до нас, і попросить у вас номер картки банку в разі повернення. Якщо брак товару підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар. Процес зазвичай займає до 7 робочих днів, ми отримуємо товар, висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту. У такому разі зворотну доставку оплачуємо ми.
Умови повернення/обміну для товарів належної якості
Товар у належному стані можна повернути або обміняти, якщо він:
- не був у використанні;
- без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу та упаковки;
- повністю укомплектований;
- з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням;
- не належить до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.
1. Упакуйте товар
Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з декількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, в якій його отримали.
Чек відправляти не обов'язково.
2. Як відправити товар кур'єрською службою
- Надішліть нам товар "Новою поштою"
- При поверненні товару кур'єрською службою, оформіть відправлення за реквізитами: через відділення "Нова Пошта" необхідно назвати номер телефону одержувача: +380 (98) 466-42-27 Нова пошта №2 Адреса: м. Одеса
Послуги "Зворотна доставка" і "Накладений платіж" потрібно скасувати.
3. Як мені повернуть гроші за товар?
- На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки).
- Готівкою - при оплаті товару готівкою, якщо повернення здійснюється в пункті приймання повернень у точці видачі Нової пошти.
Зазвичай гроші повертаються через 2-7 днів.